اجاره سوئیت بندرعباس

اجاره سوئیت بندرعباس

اجاره روزانه در بندرعباس

قیمت توافقی

  • اجاره سوئیت در بندرعباس
  • اجاره سوئیت بندرعباس
  • اجاره سوئیت بندرعباس

كد ملك :

 RH-87-property

اشتراک گذاری

به لیست خانه انتخابی افزوده شد

علاقمندی

چاپ

تعداد اتاق خواب

3

تعداد حمام

1

شرح

اجاره سوئیت بندرعباس  

یکی از دغدغه های همیشگی مسافران پیش از شروع سفر و گاها حتی در طول سفر، مسئله اقامت و پیدا کردن اقامتگاه است، مخصوصا در ایام شلوغ و پر مسافر. بندرعباس هم از آن شهرهایی است که در بعضی ایام به قدری شلوغ می‌شود که پیدا کردن جایی برای اقامت سخت ترین کار ممکن است.

بندر سوئیت اینجاست تا این مشکل را برطف کنید. وبسایت بندرسوئیت انواع اقامتگاه های غیر هتلی موجود در بندرعباس اعم از ویلا، سوئیت، آپارتمان، خانه مبله و… را پیش روی مسافران قرار می‌دهد تا با خیالی آسوده بهترین و مناسب ترین گزینه برای اقامتشان را انتخاب و رزرو کنند.

واحدی که در ادامه معرفی می‌کنیم یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره سوئیت در بندرعباس است.

توضیحات اقامتگاه

این واحد 60 متری در طبقه دوم یک ساختمان واقع شده است. سوئیت بسیار شیک و تمیز بوده و امکانات کامل و مناسبی دارد. کف سرامیک بوده و دیوارها به کاغذ دیواری های زیبا مزین شده اند.

این سوئیت یک اتاق خواب دارد و مبله است. از امکانات واحد می‌توان به مبلمان، تخوتخواب، وسایل کامل آشپزخانه و… اشاره کرد.

موقعیت و دسترسی اقامتگاه

این سوئیت در چهارراه فاطمیه بندرعباس واقع شده و دسترسی به آن آسان است. از طرفی با اقامت در این واحد می‌توانید برای تامین مایحتاج روزانه به راحتی به مراکز خرید و دیگر مراکز شهر دسترسی داشته باشید.

ظرفیت اقامتگاه

ظرفیت استاندارد و ظرفیت حداکثر این اقامتگاه 3 نفر تعیین شده است.

فضای خواب اقامتگاه

سوئیت دارای یک اتاق خواب با تخت دو نفره می‌باشد. علاوه بر این سه دست رختخواب سنتی نیز در واحد قرار داده شده است که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن ها استفاده کنند.

امکانات اقامتگاه

مبلمان چهار نفره / تختخواب دو نفره / رختخواب سنتی سه عدد / حمام و سرویس بهداشتی ایرانی / تلویزیون / وسایل آشپزخانه (اجاق گاز رومیزی، یخچال، ظرف) / سیستم سرمایش و گرمایش

تصاویر اقامتگاه

نظرات مسافرین قبلی

صحت مطالب نخستین نکته ای بود که مسافران قبلی این سوئیت به آن اشاره کردند. تاکنون و با توجه به نظر میمهمانان قبلی همه چیز دقیقا مطابق عکس ها بوده و کم و کاست و حتی تغییری مشاهده نشده است. نکته بعدی نظافت و پاکیزگی واحد است که نظر مثبت مسافران را جلب کرده است. علاوه بر این ها همه مسافران تاکنون از برخورد و مسئولیت پذیری میزبان این واحد، خانم یوسفی، رضایت کامل داشته اند.

نحوه رزرواسیون

برای اجاره سوئیت بندرعباس هم می‌توانید با شماره 02191070021 تماس گرفته و کد 23298-27 را اعلام کنید و هم می توانید با کلیک بر «سوئیت تک خواب شیک بندرعباس» رزرو این واحد را به صورت آنلاین انجام دهید.

2.7/5 (18 دیدگاه)

شماره تماس جهت رزرو:

خانم سخندان 02191070021 تماس از ساعت 9 صبح الی 22

اجاره سوئیت در بندرعباس
اجاره سوئیت در بندرعباس